Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Media Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

Microsoft stelt nieuw logo voor

Samenvatting:

Met een golf van nieuwe producten op komst, achtte Microsoft de tijd rijp om hun logo een nieuw, fris design aan te meten. In een officiële blogpost laat Jeff Hansen, General Manager Brand Strategy bij Microsoft, weten dat na 25 jaar een nieuw tijdperk is aangebroken voor het bedrijf uit Redmond. Met het nieuwe logo […]

Met een golf van nieuwe producten op komst, achtte Microsoft de tijd rijp om hun logo een nieuw, fris design aan te meten. In een officiële blogpost laat Jeff Hansen, General Manager Brand Strategy bij Microsoft, weten dat na 25 jaar een nieuw tijdperk is aangebroken voor het bedrijf uit Redmond. Met het nieuwe logo willen ze die verandering duidelijk maken.

Het nieuwe logo maakt gebruik van de bekende gekleurde vierkantjes van Windows, maar giet ze in een strakker jasje. Deze vierkantjes moeten Microsofts diverse portfolio aan producten symboliseren.

Hieronder bieden we een overzicht van de evolutie van het logo sinds het ontstaan van Microsoft in 1975.

 

Lees meer over : logo, marketing, Microsoft, nieuws

Over

Dries is hoofdredacteur van ZDNet.be en staat in voor het dagelijkse reilen en zeilen van de website. Hij is gebeten door online en heeft een bijzondere interesse in de telecomsector.

 

Reacties

comments powered by Disqus

CNET Log In Close