Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Media Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

Self-Service Business Intelligence: haal BI uit het IT-departement

Samenvatting:

[Whitepaper] Voorbij zijn de dagen van traditionele BI-projecten die worden aangestuurd vanuit het IT-departement. Een nieuw soort Self-Service Business Intelligence dient zich aan. Leer meer in deze gratis whitepaper.

Historische rapporten die inzicht geven in prestaties uit het verleden zijn niet langer voldoende om een bedrijf vooruit te duwen. De mogelijkheid om vooruit te kijken in de toekomst is wat je in staat stelt om de beste beslissingen te maken en snel in te spelen op een nieuwe realiteit. Traditionele Business Intelligence is daarvoor niet langer voldoende, een nieuw soort Self-Service BI dient zich aan.

Tegenwoordig kennen bedrijven een instroom van enorme hoeveelheden gestructureerde en ongestructureerde data uit heel wat verschillende bronnen. Werknemers willen die data bovendien van eender waar kunnen raadplegen, met eender welk toestel en op eender welk moment. In zo’n dynamische omgeving moet informatie meteen voorhanden zijn en heeft het IT-departement geen dagen of weken tijd om data te visualiseren en rapporten op te stellen.

Om een competitief voordeel te bewaren, moet je BI-oplossing werknemers in staat stellen om snel en gemakkelijk zelf data te onderzoeken, en het wat en waarom te achterhalen. Leer meer over de voordelen van Self-Service Business Intelligence en hoe dit jouw bedrijf kan helpen in deze whitepaper.


Dit artikel verscheen oorspronkelijk op smartbiz.be

Lees meer over : business, business intelligence, sas, self-service bi, White Papers

Reacties

comments powered by Disqus

CNET Log In Close